Besökpstoppen

Besökstoppen

lördag 27 december 2014

Nattångest

Vi hade en underbar dag igår fram till läggdags. Vi hade njutit av god hemlagad  pasta marinara. Varit på två shoppingturer och hunnit steka på terassen. T och mannen hade tom varit ute och joggat i linne och shorts.

När vi skulle lägga oss så ringde hon pojkvännen och de har inte bråkat på över 3 veckor, men igår var det dags igen. Jag somnade vid tretiden efter otaliga försök att nå henne. Det är så svårt hur man ska få kontakt med henne när hon blir så. Hon vill vara i fred, men man kan få det kastat i ansiktet vid ett annat tillfälle hur hemsk jag varit som bara låtit henne varit. Jag är glad hon inte slog sönder något i alla fall som hon säkert gjort om vi var hemma. 
Hon har varit som vanligt idag men jag har känt mig helt frånvarande. Känt mig ofantligt trött och håglös. Maten har blivit katastrof idag som följd av detta. Hon har ätit 10 pommes tror jag. Perfekt intag av mat för en hel dag. I morgon måste jag laga mat igen, så är det bara. Även om jag hellre hade satt mig på en restaurang och bara njutit.
Här kommer en bild från Malaga där vi var ikväll. Jag har nog aldrig sett så mycket folk ute på gatorna som här. Mysigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar