Besökpstoppen

Besökstoppen

torsdag 30 juli 2015

Paus

Jag tar paus ett tag från bloggen eftersom jag inte orkar uppdatera den på något tillfredställande sätt. Vare sig min kropp eller hjärna fungerar som sig bör dels givetvis pga alla påfrestningar med T. Utöver det har det även tillstött ett större, mycket obehagligare problem med min hälsa som inte T kan beskyllas för;(
Jag avvaktar jobbigt svar och för att orka stå på benen och ta hand om mig själv och T så tar jag paus ett tag. Ta hand om er och uppskatta det ni har❤️

5 kommentarer:

  1. Hej Anna
    Tänker på dig massor, tittar ofta in och håller tummarna så för dig och de dina.
    Hoppas din hälsa blir bättre, och det är BRA att du tar hand om dig. Vila, så gott du nu kan, och jag hoppas verkligen att de har hjälp och stöd av de runt dig.

    Många kramar A-M

    SvaraRadera
  2. Ps. Jag har försökt maila dig, men det gick inte fram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej! Tack snälla för omtanke och fina ord. Prova gärna igen på oldenglishrose@hotmail.com
      Kram

      Radera
  3. Hej anna! Blev så ledsen när jag läste detta, men hade det på känn antar jag...
    Kämpa vidare, finns med dig och T i tankarna, och hoppas på det bästa för er.
    Ta hand om er, och kom ihåg att ibland måste man bara ta en dag i taget! Och emellan en minut i taget. Stor kram från Finland!<3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för din omtanke:) Ta hand om dig själv kära du❤️

      Radera