Besökpstoppen

Besökstoppen

torsdag 4 december 2014

Lång natt

Kärleksproblemen  fortsätter. När hon hade berättat igår om att hon bestämt sig för att gå på multi fick hon väldigt ljumt gensvar från pojkvännen. Hon liknade det med om att hade hans pappa bestämt sig för att ta emot hjälp för sin alkoholism. Hade du bara sagt, "det blir bra".
Hon gjorde slut i alla fall och sa att de inte skulle vara vänner. Han var elak och kallade henne för att vara elak, egoistisk och självupptagen. Det tog henne hårt. Samtidigt vet ni som läst min blogg att det har jag kallat henne för några gånger när hon gått över gränsen mot mig. Dock har jag inte slängt det rakt i hennes ansikte. En svårt psykisk person som hon är är alla dessa saker. Det ingår i konceptet. Jag är hennes mamma och tar det. Jag förstår om en pojkvän inte orkar med henne. Det förstår hon också. Hon sa att nu ska jag inte vara ihop med någon förrän när jag mår så här. Jag tänker inte blanda in en pojkvän i mina problem. Klokt! Fortsättning följer..
Jag kom i säng vid klockan 2. Rejält trött idag. Nu ska vi på litiumprovtagning

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar