Besökpstoppen

Besökstoppen

tisdag 12 maj 2015

Sjukskrivning

Efter att ha träffat min läkare så hade hon bytt inställning igen. "Nu får du inte jobba mer!!!!" sa hon när jag berättade vad som rörde sig i mitt huvud och eftersom att blodtrycket blivit ännu högre trots medicin. "Gå i terapin och gör bara sånt du mår bra av!"

Så det är så jag gör nu och det känns så skönt. Bara det gjorde att jag kan slappna av på ett annat sätt. Att en tyngd försvunnit från mina axlar. 
Här är en bild från min morgonpromenad.

2 kommentarer:

  1. Jag tror att detta var precis det du behövde-se nu till att verkligen försöka jobba på att vila och slapppna av. Och börja inte för hårt sedan igen! Nu ska du bara ta det lungt. Fokusera på sådant du mår bra av, och försök att "reparera" (kommer inte pånåt annat ord just nu, hehe) dig själv så gott det går. Stor stor kram till dig Anna! Kämpa på! Alllt kommer vara bra en dag ska du se!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det känns verkligen som en sten har lyfts från mina axlar och jag känner mig gladare ån på evigheter. Nu ska jag orka kämpa lite till!
      Kram

      Radera