Besökpstoppen

Besökstoppen

torsdag 7 maj 2015

Högt blodtryck

Har haft väldigt lite energi den här veckan till att skriva. Känner dålig motivation och känner att jag upprepar mig själv. Jag vill inte hitta på saker att skriva utan jag vill att de ska komma av sig själv. 

Mitt blodtryck har visat sig ligga skyhögt och har med medicin försökt få ner det. Det har gått ner lite men det är inte bra nog ännu. Har dock en hel del jobbiga biverkningar av både den och den antidepressiva jag också börjat äta. Så nu får jag se hur T har haft det när hon har börjat ta sina mediciner. 

T har haft en stabil vecka, peppar peppar

2 kommentarer:

  1. Skriv bara när du behöver, och mår bra av det. Skriv bara av den anledningen.
    Ta hand om dig. Vila, göra roliga saker. Var snäll mot dig.

    Kram
    AM

    SvaraRadera