Besökpstoppen

Besökstoppen

söndag 10 maj 2015

Hund

Får jag presentera vår nya familjemedlem som T står och håller i ett fast grepp. Om en vecka kommer han hem och tills dess ska vi komma på ett namn. 
Vi har ju som jag skrivit tidigare varit sugna på hund men inte kunnat enas om ras. Nu föll alla bitar på plats och vi kom överrens om denna lilla Berner sennenvalp. Han har alla bra sidor i sitt temperament vi vill ha. Glad, lugn och trofast familjehund. Används även som terapihundar. På minuslistan kom storleken men vi kom fram till att det var coolt. 

4 kommentarer:

  1. Grattis!! Vad kul med en liten (stor senare) kompis!! Hundar är underbara vänner, och jag är säker på att ni alla kommer älska att ha honom. Bra för T också <3

    Många lycka till och tummen upp för babyn :-)

    Kram
    anorexiamamman.com

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag tror vi alla behöver lite glädje och stoj i vårt hus. Något som ibland kan ta bort den tunga och allvarliga stämning som tynger oss.
      Kram

      Radera
  2. Oj vad roligt! Mycket jobb säkert nog, men ack så värt det! Jag tror att det kommer hjälpa T mycket, djur gör så gott för själen! Kram och grattis till er!<3

    SvaraRadera