Besökpstoppen

Besökstoppen

måndag 25 maj 2015

Ilska

"Tror du jag är så dum att jag kräks över en timme efter jag ätit!!! Att jag väntar så länge" " Jag har börjat parfymera badrummet för jag luktar så mycket svett" "kan du inte bara låta mig vara!!" " Du bara skapar problem som inte finns"

Orden och alla försvarsargumenten  flödar när jag pratar med henne. Väntade tills hon gjort kvällens kräkning på badrummet och jag hittat säkra spår. 

Försöker prata, säger att jag vill hjälpa henne. Hur kan jag hjälpa henne? Möts av vassa ord och ilska. Hon vägrar erkänna fast hon sitter med rosa kinder och hon vet att jag vet att hon ljuger. 

3 kommentarer:

  1. HUR ORKAR DU?
    Ni måste agera nu! Du kan inte leva såhär längre, jag talar utifrån mina föräldrars perspektiv, ingen av er har något fullvärdigt liv just nu. Kan hon inte påbörja dagvård/bli inlagd? Även fast det är tufft är det nog för det bästa.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för omtanke, men just nu kör vi öppenvård av olika anledningar. Kram

      Radera