Besökpstoppen

Besökstoppen

söndag 15 mars 2015

Vilken jävla helg

Kaoset har fortsatt och nu finns det ingen mobil och väggen i hennes rum har ett stort hål. Vi var väldigt nära att behöva ta hjälp igår men hon lugnade ner sig efter någon timme. Kvällen blev lugn men det här är ingen bra utveckling. 

Jag är orolig, ledsen, arg i en konstig mix. Ska det vara så här? När vi pratar nu efteråt säger hon att vad ska jag göra? Det blir bara svart. Jag säger slå i en kudde. Hon svarar att det hjälper inte, det försöker jag först. Antingen måste jag slå mig själv så knogen går sönder igen eller så måste jag slå i något hårt. Jag vill ju ha hjälp med det här, men ingen jävel hjälper mig. Vad ska jag säga?!

1 kommentar:

  1. Hej! Hur orkar du med att kämpa med din dotter? Mina föräldrar har halvt gett upp med mig (är själv sjuk i ätstörning) efter ett år. Har du tips? Motivation?

    Du är jätteduktig,

    ps svara gärna i ett inlägg

    SvaraRadera