Besökpstoppen

Besökstoppen

onsdag 22 januari 2014

Nytt prat med läkaren

Efter att ha rådgjort med mig själv om Ts biverkningar ringde jag och fick tag i läkaren. Han blev orolig direkt när jag förklarade hur T reagerar på 1 tablett. Menade på att hon verkar vara superkänslig mot dessa depressiva preparat. Nu tyckte han att vi skulle sluta direkt och så ska vi träffas om 5 dagar och prata och sedan börja med något som heter voxra, som är en helt annan substans. När jag googlar verkar det vara bättre och med mycket mindre biverkningar. Anledning till varför man inte skriver ut det i första hand utan först när man inte kan ha den andra typen fattar jag inte riktigt. Kostnad??!antagligen.
Klockan är 15 och jag får inte upp henne. Helt körd, hon är helt borta och vill vara ifred. Bara blänger på mig. Låter henne helt enkelt vara, har sajt att hon kommer missa innebandyträningen men hon verkar inte bry sig. Jag får hålla mig undan resten av dagen helt enkelt. Kul :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar