Besökpstoppen

Besökstoppen

måndag 27 januari 2014

Nattångest

Vi hade en bra dag igår. Hon var go och mysig hela dagen. Vi planerade vår Londontripp spm ska bli av på fredag. Biljetter som bokades innan hon började må akut dåligt under julen. Har inte bokat hotell innan för har helt enkelt inte vågat. Psykologbesöket gick nog helt okej. Hon var okej ganska snart efteråt. 

Vi såg på paradise hotell innan jag gick och la mig. Hon brukar sen ligga och kolla på sex and the city i soffan och prata med pojkvännen. Vid 2 var jag på toan då satt hon fortfarande uppe. Vid 3 vaknade jag av att hon grät. Svårt läge:(
Hon brukar precis inte vilja ha ned mig att göra när hon är ledsen samtidigt som jag vill visa att jag finns. Tar risken och går in på hennes rum. Där sitter hon i mörkret och stirrar rakt framför sig. Jag frågar vad det är och hon säger låt mig va. Jag säger något meningslöst om att jag finns här ute om du vill prata. Som om hon vill prata med mig, som om jag kan hjälpa henne. Hur fan ska jag en jävla idiotmamma kunna det!!!! Så nu ligger jag här med en fet klump i halsen och bara låter tiden gå. Tänker att i morgon ska jag väcka henne kvart i 9 för vi ska till läkaren i Simrishamn. Hur fan ska det gå?! Och hon behöver börja med sina nya tabletter. Skolan går säkert åt skogen i morgon igen. Fan!!! Vi som pluggade i förväg på första vk idag för att hon skulle vara förberedd i morgon. Hur många gånger ska jag inse att inget går att planera, det gäller bara att hänga med. 
Måste fixa med mitt intyg till försäkringskassan i morgon, läkaren har nog glömt bort det. Måste ringa Syo om gymnasieval. Måste måste måste måste hon må bra snart

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar