Besökpstoppen

Besökstoppen

torsdag 23 januari 2014

Nattångest

Vid 3 kom T upp, ganska stukad. Ville åka och träna bandy, men var tvungen att ta theralen innan. Genomförde träningen med tryck över axlarna och bröstet. Jag hade en gråttimme innan vi åkte. Allt bara ramlade över mig och då orkar man inte ibland. T märkte det och trodde jag var sur men fick förklara att jag var orolig och ledsen. 
Hemma åt hon mycket mat, men det var det enda hittills under dagen. Soff- och tvmys. 2 apelsiner, men när jag lagt mig vid 12 kom ett sms. Jag mår inte bra. Jag gick upp igen och då var det mycket ångest. Hon är tjock, mår illa. Glappet mellan låren är borta. Detta anorexiglapp som hon strävar efter. Fick prata runt henne och distrahera genom att titta på 2 avsnitt av one Tree Hill. Läggdags vid 2. Tror hon somnade efter småprat med pojkvän på mobilen. Nu är klockan 10 och jag ska snart väcka henne och hoppas att hon är pigg nog för att åka till skolan. Hoppas!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar