Besökpstoppen

Besökstoppen

onsdag 22 januari 2014

Ny medicin, ny oro

Känner mig just nu alldeles uppskakad och rädd. Vi var hos vår söta omtänksamma läkare Olof igår. Han var alldeles uppskakad efter att ha läst T:s journal om allt som hänt under jullovet. Han är så fin mot T!! Jag vädrade min och T s oro om ny medicin. Efter det pratade de själva en stund medan jag gick ut. När jag kom tillbaka hade de bestämt att hon skulle börja med ny medicin. Eftersom att T var med på det ifrågasatte jag inte det. Hon tog första tabletten igår kväll. I natt har hon mått konstigt och när jag skulle väcka henne vid nio insåg jag att det här skulle inte gå. Hon kände sig jättekonstig och verkade så himla låg, lite ledsen. Jag gav henne lite te och sa åt henne att sova en stund till. Nu har jag försökt få tag i Olof. Måste prata med honom om det här är rätt väg att gå. Har googlat om medicinen och biverkningarna skrämmer skiten ur mig :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar