Besökpstoppen

Besökstoppen

torsdag 16 januari 2014

Åter väntan

Sitter åter och väntar på T. Hon har samhällskunskap en stund till. Gjorde precis av med 300:- på rea. Grymma köp!!
T hade det tufft på lektionen igår eftersom specialläraren ville prata med henne om hur det gick osv. Något som hon gjorde för att visa medmänsklighet men vår dotter blir stressad och arg. Har fått skriva mail till henne och förklara att de bara ska låta henne vara just nu. 
Hemma såg vi på frozen. Gullig Disneyfilm:)
T nya mobil kom och jag gjorde fel när jag skulle föra över kontakterna. Även. Det fixade hon. Vi var och tog blodprov på vårdcentralen. De var visst inte bra förra gången. Hon åt cashewnötter och fick ganska mycket ångest. Åkte med M och tränade bra på gymet. Åt wok hemma plus 3 apelsiner. Väger 47,3 och det är 3 kg mer än för en månad sen. Klart hon tycker det är jobbigt lilla duktiga T.
Vid 2 ska hon till psykologen som tar en halvtimma att åka till. Har köpt henne en caesarsallad hon kan äta innan. 
T vill att jag ska vara hemma några veckor till. Tycker det känns skönt säger hon. Ska ringa läkaren i morgon och försöka få till ett intyg. Det är ju svårare att få igenom eftersom att hon är över 16 år, men säger hon att hon behöver mig så är det så. Annars säger hon att jag ska hålla mig undan och låta henne vara i fred. Ärlig är hon även om det gör ont ibland. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar