Besökpstoppen

Besökstoppen

onsdag 19 mars 2014

En dag av övertalande

Mycket seg dotter att väcka idag, fick inte upp henne förrän halv 2. Hon kände sig seg och konstig. Hade drömt obehagligt sa hon. Vi åt thaimat till lunch och lax till kvällsmat. 
Hade tänkt börja prata med henne om inläggningen men hon slog bakut, sen kom mannen hem och var sjukt otajmad i en kommentar, sen var det kört. Jag åkte och solade och försökte prata med henne igen, då sa hon att hon tyckte jag blev sur om hon inte sa ja. Jag förklarade igen varför jag blir sån. Hemma ringde Eva från behandlingen och undrade hur det gick. Jag ställde några frågor till henne som T hade gällande tid man ska vara där på måndagar, om man måste gå på massage osv. Jag frågade en del om sömnen också och hon sa att T kunde få något att sova på. Dessa svar lugnade T och senare på kvällen sa hon okej, även om det inte var med eftettryck. Nu ska vi vara där halv 2 på måndag. Det fixar vi. Nu jävlar!!!
Vi har börjat planera en resa i maj, T och jag plus ev pojkvännen. Har hittat billigt till Sardinien. Ser helt underbart ut! Tänk ett miljöombyte så skönt det vore!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar