Besökpstoppen

Besökstoppen

tisdag 4 mars 2014

Dag som började med bråk slutade mysigt

Fick inte iväg henne till skolan. Hon var tvär och vrång. Hade ont i halsen och bihålorna. Jag dräpte en kommentar typ "alltid är det något" och sa att hon måste kunna bita ihop lite. Hon blev vansinnig och ledsen, jag sa till henne att jag skulle försvinna några timmar och det gjorde jag. Tog en lång promenad vid havet. Tvättade bilen, var på Apoteket, handlade. Efter ngr timmar ringde hon och sa förlåt. Jag sa samma sak. Hon sa att hon just nu inte kan bita ihop och tvinga sig själv. Det bara går inte. Hon sa att kan du inte komma hem. Förstås gjorde jag det bums. 
Vi var och kollade på katter, var på vrllingeblomman och Emporia. Tvmys och nu ligger jag i sängen. Klockan är över 1. Hon har ätit bra idag och ingen ångest. Bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar