Besökpstoppen

Besökstoppen

torsdag 2 april 2015

Vilar mina svullna ben

Ligger med benen högt hemma i soffan. Det blev en lång hemresa igår och jag envisas med att inte använda stödstrumpor. Ångar mig nu..

Läkarbesök i Lund idag vid ett. Får se hur det går. T är INTE pigg på det och vi har en hel del negativ energi mellan oss som riskerar att smälla ordentligt, men de har sett oss bråka ordentligt förr så de är vana. 

Som sagt negativ energi flödar just nu. Jag har gått och bitit ihop hela resan. Tagit emot och tagit emot. Inte svarat emot henne elaka och sura grejer. Bara blivit tyst. Har gått och gått efter hennes pipa. Jag ska inte shoppa på flera månader. Nästa gång ska det också vara för min skull, jag kan inte bara låta T styra. Jag måste börja hävda mig själv mer annars äts jag upp inifrån. Den här resan har visat för mig att det är på väg att bli så. Jag är ett fysiskt och psykiskt vrak utan ork, det har inte varit en rolig upptäckt men oerhört viktigt för mig. 
Vad det leder till i praktiken vet jag ännu inte, det måste jag fundera på

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar