Besökpstoppen

Besökstoppen

lördag 18 april 2015

Läxan gjord

Trots att dagen började i smolk och var allmänt jobbig för oss alla i familjen så lyckades vi vända det i slutet av dagen. 
T lyckades påbörja sitt tal till det nationella provet och började spela Sims igen. Det är bra när hon spelar och gör allt annat än att bara tänker jobbiga tankar. 
Mannen fick iväg en jobbansökan som jag tror han kommer få. I så fall kommer min/ vår situation underlättas betydligt. Jobbet gör att han kommer vara hemma 10 timmar till i veckan och bara har 2 km till jobbet. Detta kommer göra att han kan stötta mig och T mycket mer och förhoppningsvis vara mycket piggare. 

Jag gjorde min fredagsläxa som jag fick av läkaren. Jag skulle göra något bara själv utanför huset i en timme. Jag var och såg en dryg halvlek fotboll. Det var skönt och när jag kom hem kollade T och mannen på film i vår bio. Det innebar att jag kunde vräka ut mig i tv-soffan och se let's Dance helt själv. Lyx!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar