Besökpstoppen

Besökstoppen

tisdag 14 juli 2015

Theory of everything

Vi har det just nu förhållandevis lugnt med T. Hon är stabil, har inga utbrott och ovanligt lite ångest kring maten. Däremot börjar jag bli mer och mer orolig för mig själv. Jag är så orkeslös att jag inte orkar ett smack. Skrämmande!!!! Får låta veckan gå men fortsätter det så här får jag nog ta tag i saken nästa vecka, suck.

Igår såg vi på den fantastiska filmen the theory of everything som handlar om Stephen Hawkings liv, ett geni som i ung ålder drabbades av ALS och fick två år kvar att leva. Han trotsar det och lever fortfarande 72 år gammal. Det var en film om kärlek, att kämpa och att allt är möjligt. T och jag grät så det skvalade, pojkvännen skruvade på sig och mannen tog inte upp mobilen en enda gång. Det kändes fint att vi kunde sitta tillsammans och se den. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar