Besökpstoppen

Besökstoppen

lördag 8 augusti 2015

Upp som en sol ned som en pannkaka

T har haft en bra vecka. Jobbat med maten så det märks att hon försöker. Den stora grejen är att hon lägger upp mycket mer mat på tallriken. Sen lämnar hon ju en del, men bara se mängden mat på tallriken känns bra. Hon pratade med behandlaren i Lund i över en timme och provat att träna två KORTA pass innebandy utan att kroppen slagit bakut. Hon har varit på stranden med kompisar och varit på en fest. 

Däremot vaknade hon upp idag och det svarta trillade över henne totalt. Några av hennes vänner har åkt till Aya Napa och det stör henne. Hon vill vara där och ångrar sig fullt förståligt. Hon har glömt att hon inte kan vara hemifrån och klara sig utan mig mer än en dag. Det finns inte just nu med i hennes tankar. Puts väck!! Anledningen till att hon inte åkt med var att vi skulle till Italien i juni. Att vi inte hade råd med både ny hund och resa är inte hennes fel. Att vi har varit både i Spanien och London sedan december har hon glömt. Hon bara tittar anklagande på oss och lider demonstrativt. Stackars henne!!!!! Att jag är skitnervös för mitt besked om lungan i övermorgon bryr hon sig inte om. Att jag inte hade klarat en italienresan i skicket jag varit i spelar ingen roll. Hon är sjuk och är elak när hon mår dåligt. Jag vet det. Försöker inte påverkas men det går fan inte. Hon tar sig innanför skinnet och det gör ont!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar