Besökpstoppen

Besökstoppen

lördag 15 augusti 2015

innebandy

Mitt i mitt sjukkaos har T börjat må bättre. Hon äter ingen frukost men jag gör rekordtidig lunch hela tiden så det är ändå okej. Hon äter helt klart större mängder mat på lunch och middag. Vågar lägga upp mera, ibland äter hon upp och ibland inte. Jag vet att hon kämpar hårt just nu så jag gör ingen affär av det. Innan har hon lagt upp 2 köttbullar och den minsta potatisen hon hittar, en klick sås och lingon. Nu sist tog hon 4 köttbullar och 2 potatisar, alltså dubbel mängd. Hennes morot just nu är att hon ska få börja träna bandy igen och det har hon fått okejat av läkaren i Lund. Så långe hon äter som hon gör, inte kräks och värdena håller sig på bra nivå. Hon vill spela bandy och ta igen förra säsongen som försvann pga sjukdomen. Härligt att se henne taggad och med vilja!!  Jag njuter och känner mig lite lugn för en gångs skull. Håller tummarna för att nu är vi inne i en tid med förändring, en vändpunkt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar