Besökpstoppen

Besökstoppen

söndag 16 augusti 2015

Som vanligt

Som vanligt när jag skriver att det går bra med T så händer det något. Idag tror jag pojkvännen har gjort slut. Han har varit märklig mot både henne och oss sista halvåret och ni som läst min blogg vet att jag vill att det ska ta slut. Jag tror att först måste man rädda sig själv innan man kan börja bry sig riktigt om någon annan. De bråkar och blir sams varje vecka. Kallar varandra saker jag aldrig skulle drömma att ta i min mun. Kräver saker och uppoffringar av varandra som man inte gör om man älskar och respekterar varandra. Jag har försökt prata med henne om att de är inne på fel spår. Att man inte gör så mot varandra. Hon tror hon inte klarar sig utan honom men det vet jag att hon gör. Allt kommer bli lättare. Hon blir arg på mig. Tystnad. End of discussion !!

Nu ligger hon på sitt rum och gråter stillsamt. Inte argt som i vanliga fall när de bråkat. Kan han ha gjort slut på eländet?! Jag bävar och önskar på samma gång. Dock tror jag att de snart är ihop igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar