Besökpstoppen

Besökstoppen

onsdag 26 november 2014

Pojkvänskaos

Vi har varit hemma i 3 dagar med influensa. Jag modell värre, T lite lindrigare. Vi har pusslat, sett film och segat. T och hennes pojkvän sedan 1 år har bråkat sista månaderna så jag håller på att bli tokig. Kaos hela tiden. T behöver inte dras igång av honom hela tiden. Han börjar mer och mer i mina ögon uppträda som en psykopat. Han verkar vilja ha henne sjuk och svag. Han drar igång henne vid fel tillfällen och skapar just nu så mycket oro i hennes liv. Hon har tagit en paus ifrån honom i 2 veckor, då de inte ska träffas. Nu vet jag inte vad som hände men värsta sammanbrottet har skett där hon slängt mobilen i golvet 2 ggr och står och slår sönder garderobsdörrarna. Jag har inte kläm på vad som dragit igång henne ännu, just nu ligger hon och gråter. Jag funderar på att gå in till henne igen. Har blivit utslängd en gång. 
Jag skulle vilja slänga ut honom och förbjuda honom från att komma hit mer. Fy fan vad jag är trött på honom

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar