Besökpstoppen

Besökstoppen

onsdag 26 november 2014

Min dotter är en fullblodsegoist

I vårt hus har vår dotter ensamrätt på att må dåligt. Hon ser ner på mig när jag mår dåligt som jag gör idag. Hon säger: oh, vad det är synd om dig med förakt i rösten. Vad har du att må dåligt över?!!!
Stackars dig som har mig!! Hennes sjukdom har gjort henne till en kall och hård människa som inte kan förstå hur andra mår. Att någon gång få höra ett värmande ord hade känts skönt. Att någon gång få en kram eller höra tack för att du finns. Jag hoppas den dagen någon gång kommer. Jag önskar av hela mitt hjärta

2 kommentarer:

  1. Hej
    Precis så,sjukdomen förändrar dem så mycket:(
    Klart att den dagen kommer,jag har själv fått uppleva det här:)
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för dina värmande ord<3
      Jag hoppas och tror också att den dagen kommer någon gång

      Radera