Besökpstoppen

Besökstoppen

torsdag 18 juni 2015

Dålig uppdatering

Är seg som kola i mitt huvud just nu så inga ord och formuleringar har kommit ur mitt huvud. Jag har försökt flera gånger att skriva men det går inte bra. Allt låter som en 12-åring har formulerat sig. Om det är biverkningar av mediciner jag äter eller att min hjärna är utbränd av för lite sömn under för lång tid vet jag inte riktigt.  Min läkare vill att jag ska ta sömntabletter och jag har stretat emot. Vill inte förlora kontrollen. Vill inte sova för djupt så jag vet hur T mår. Märka om hon mår dåligt. 

Nu har hon i alla fall fått mig att gå med på att äta dessa piller i en vecka. Resultatet är att jag fortfarande sover ytligt fram till 5 ungefär sedan somnar jag hårt och kan inte ta mig ur sängen. Det är som om någon klubbat mig. Får tvinga mig upp vid 10. 

Vi har sommarlov och är i det är inte så fint väder. T är lite otålig och låg. Kompisar jobbar och hon känner sig ensam. Hon har inga planer för midsommar och det stressar henne. Alla lyckade människor är väl bjudna på en trevlig midsommarfest?!
Hon håller ätandet på en relativt okej nivå just nu, ca1200 kalorier om dagen har jag räknat ut. 

Idag ska lilla Molle få en spruta och jag ska till terapeuten. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar