Besökpstoppen

Besökstoppen

onsdag 19 februari 2014

Kusinmys

Jättemysig dag, men nu ligger T däckad och sover 21.30. Nytt rekord!! Hon var uppe redan 10 och så var vi med lillkusinen 2 år på förmiddagen. Sedan gick vi till ett lekland där de lekte och lekte. T var fantastisk, det är enda gångerna som man ser henne le ordentligt. Annars tycker min syster att hon ser så sliten och grå ut. Att hennes ögon är tomma och livlösa. När jag tittar på kort som jag tog idag på dem så ser jag också hur sliten hon ser ut. Det blir så tydligt liksom. 
Efter det ville hon gå rn sväng på Nacka forum och det gjorde vi. Under tiden började hon jaga upp sig över Killen och att han hade åsikter om hur hon skulle se ut, vilka kläder hon ska ha osv. Hon bara maler på och blir mer och mer irriterad. Detta slutar med att hon säger att hon vill åka hem till Skåne. Vi går upp till min syster, hon tar 3 theralen, myser med Elin. Sen säger hon att hon vill gå upp till övernattningslägenheten och vara själv en stund. Jag följer med henne dit. Jag lät henne vara själv någon timme sedan gick jag också dit. Då sov hon i princip och sa att hon var jättetrött. Jag sa åt henne att sova för natten och det gjorde hon. Vi får se hur hon mår i morgon. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar