Besökpstoppen

Besökstoppen

tisdag 25 februari 2014

Ibland blir man bara så trött

Just nu är jag arg efter att ha fått en jävla utskällning av T. Som vanligt ska hon hålla på att vältra sig i bilder på smala, undernärda tjejer. Vill att jag ska se och kommentera dem. Jag hatar det och ber henne alltid sluta. Säger att jag inte är intresserad. Idag sa jag att ena tjejen såg anorektisk ut och då blev hon galen och vräkte ut sig att så säger jag alltid bla bla. Sedan avslutade hon med att säga ska du inte gå och lägga dig nu!!! Jag som håller mig vaken halva nätterna för hennes skull ska gå och lägga mig nu!! 
Hon var hemma från skolan idag igen, har haft en tuff natt tydligen. Tagit thetalen. Det tar hon bara när hon måste eftersom att hon inte gillar biverkningarna dagen efter. Hon gick upp halv 4 på eftermiddagen så hur hon ska somna idag begriper jag inte. Men just nu skiter jag i det. Skolan känns helt körd. Egentligen borde hon skita i det, men jag vill inte föreslå det. Enda anledningen till att hon fortsätter är det sociala. Att hon ändå kommer upp och fixar sig i ordning. 

Pengar är ett annat fett problem men det får jag skriva mer om en annan dag. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar