Besökpstoppen

Besökstoppen

söndag 5 oktober 2014

Kaoslördag


Igår började så bra. De kom upp vid halv 11 och bestämde sig för att åka till Malmö och gå på museum. Underbart tyckte vi och såg fram emot en dag bara vi 2. Vi tog cyklarna och körde in till Ystad och söp in atmosfären. En helt fantastisk tur, vilket väder!!!
Klockan var ca15 när vi efter en 2 timmars tur kom hem. Jag hade bestämt mig för att sätta mig i solen med ett glas rosé. Då ringer pojkvännen helt förstörd. 
De hade börjat småbråka och så spårade det totalt. Hon ville bli släppt i Malmö. Han vägrade, hon försökte öppna bilen i 110, hon hade slagit på honom. Varit sjövild och nu var hon borta i Skurup. Inte nu igen!!! En ny period av galenskap verkar ha kommit in i våra liv efter en lugn sommar. Vad händer?!! Jag åker till Skurup och packar ner hennes ångesttabletter. Många tankar snurrar i mitt huvud! Min största skräck är tåget. Bara hon inte tar sig till tågrälsen!! Jag är lugn och samtidigt rationell. M stannar hemma ifall hon skulle komma hem av någon anledning. Han är mer skärrad än jag. Väl i skurup får jag kontakt med pojkvännen igen. Hon har lugnat ner sig och vill hem. Puh!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar