Besökpstoppen

Besökstoppen

tisdag 24 februari 2015

Tidiga tankar

Vaknade alldeles för tidigt, vid 04.00. Värk på mina bältrosställen och tankar som virvlar. Har vridit och vänt på mig men bestämmer mig till slut för att gå upp. Sätter på en stor kanna kaffe och börjar dagen med lite alvedon. Denna bältros är inte kul!!
Igår var ingen höjdardag. T var mycket låg och mådde inte bra. Sjuk tror jag men som alltid svårt att riktigt veta vad som är problemet. Vi låg och degade hela dagen i soffan. Jag putsade några fönster och gjorde duschkabinen fin. Fixade mat som ratades. Kyckling för torr, ris är äckligt. Hon mår illa. 
Ser på fb att hon nog inte somnat förrän klockan 2. Ska snart väcka henne för att kolla om hon klarar av att gå fyra timmar på praktik. Tror inte det kommer gå bra. Det är tungt nu:( 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar